ცირა

ცირა
/y/x/
/y

ცირა ბუჯიაშვილი

თემატური და კალენდარული გეგმები


                                                               სსიპ გორის მე-10 საჯარო სკოლა


სასწავლო  თემატური  და  კალენდარული
 გეგმა  მათემატიკაში

II  კლასი

პედაგოგი : ც.ბუჯიაშვილი

                                                 2014– 2015  სასწავლო  წელი


N

თემა
თემატური ერთეული
საათი

სასწავლო მიზანი/შედეგი

რესურსი
მეთოდები/
სტრატეგიები
შეფასება

დრო

1.


























































































2













































3





















































































































4







































5



















     გავიხსენოთ და გამოვიყენოთ რაც ვისწავლეთ
























































































ვაგროვებთ და განვიხილავთ მონაცემებს.






































შემაჯამებელი
წერა N 2



რიცხვები
 100-მდე




















































































































გეომეტრიული
ფიგურები







































რიცხვების შეკრება და გამოკლება















































1.1 ვითვლი საგნების რაოდენობას






4












4











3







4















4












4














4














4









5













6









3











4












3
















4







4









4






4









1













4













4
















1







3






4






3










3








1






3










3



3



3


3




4





4




6



1

მოსწავლემ შეძლოს  საგანთა რაოდენობის დადგენა თვლის გამოყენებით ,სხვადასხვა ხერხით საგანთა ერთობლიობაში საგნების რაოდენობის დათვლა შედეგების შედარება. II.1



შეძლოს მითითებული ელემენტის ნომრის დასახელება ფიგურების (ნახატების) მოწესრი- გებულ  ერთობლიობაში,წინა და მომდევნო წევრთა დასახელება. II. 1



ობიექტის მდებარეობის  აღწერის უნარის გამომუშავება სხვა ობიექტის მიმართ შესაბამისი ტერმინების გამოყენებით. II. 9



მოსწავლემ შეძლოს  1-დან 20-მდე რიცხვების ჩაწერა წაკითხვა წინა და მომდევნო რიცხვების დასახელება ,1-20 -მდე რიცხვების გამოსახვა სხვადასხვა მოდელით (პოზიციური სისტემით ჩაწერა ,გამოსახვა გროვით).რიცხვების სახელწოდება ქართულში,
II. 1.  II. 2




გეომეტრიული ფიგურების ამოცნობა და აღწერის უნარის განვითარება .ფიგურების შედარება და დაჯგუფება გეომეტრიული ატრიბუტების მიხედვით ,ობიექტთა ურთიერთგანლაგება II. 8



საგნების მოცემულ პერიოდულ მიმდევრობაში დალაგების წესის აღმოჩენა და ამ წესის მიხედვით ცარიელი ადგილების შევსება .მიმდევრობების შედარება და ერთნაირი წესით წარმოდგენილი მიმდევრობების გამორჩევა II. 6




1-დან  20-მდე რიცხვების შეკრებისა და გამოკლების გამოყენება მარტივი ამოცანების  ამოხსნისას.


განვლილი მასალის განმტკიცება







რეალურ ობიექტზე დაკვირვებით მონაცემთა შეგროვება,მონაცემთა ამოკრება მონაცემთა სიიდან და ცხრილიდან. II. 11



მოსწავლემ  შეძლოს მონაცემების  განლაგება მოცემული თანმიმდევრობით ან მოცემულ პოზიციებზე ,მონაცემთა მოცემულ ჯგუფში მონაცემის ადგილის მოძებნის უნარის გამომუშავება .მონაცემთა ერთობლიობის კლასიფიკაცია  და ამ კლასიფიკაციის წესის აღწერა ,პიქტოგრამა,
ცხრილი,სია II. 12
შეძლოს მონაცემთა სიის დახასიათება სხვადასხვა  ნიშნის მიხედვით(საერთო რაოდენობა,განმეორება,პოზიცია,თანმიმდევრობა)პიქტოგრამის ცხრილის აღწერის უნარის გამომუშავება. II. 13


,,ერთნიშნა’’ და ,,ორნიშნა’’ რიცხვების წაკითხვა და ჩაწერა.რიცხვების ჩაწერა სხვადასხვა  მოდელის გამოყენებით (პოზიციური სისტემით ან საგანთა გროვით).





ათობითი პოზიციური სისტემის ჩაწერის დემონსტრირება საგანთა ერთობლიობაში ათეულების ჯგუფის გამოყოფით.ორნიშნა რიცხვის ჩანაწერში ათეულისა და ერთეულის თანრიგების მითითება,
ციფრების მნიშვნელობის დასახელება II. 1


შეძლოს შესაბამისი ცხრილის შერჩევით რაოდენობათა შედარების შეფასების უნარის განვითარება  ,საგანთა რამდენიმე  გროვიდან ამორჩევა იმ გროვისა რომელშიც საგანთა რაოდენობა მიახლოებით მოცემული რიცხვის ტოლია,უახლოესი ოცეულის ,ათეულის,ხუთეულის დასახელება ,პასუხის განმარტება II. 4


,,ერთნიშნა ‘’ და , ,ორნიშნა’’ რიცხვების ჩაწერა და წარმოდგენა მოდელის  გამოყენებით
II. 1



იყენებს
 მათემატიკურ ნიშნებს რიცხვების შედარებისას. II. 4






რიცხვებს შორის განსხვავების დადგენა სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით. II. 4



ქართული ფულის ნიშნების გაცნობა,გათამაშებულ ვითარებაში ეროვნული ფულის ნიშნების გამოყენების უნარის განვითარება.



განვლილი მასალის განმტკიცება დამატებითი სავარჯიშოები
განვლილი მასალის განმტკიცება ,,წელიწადის ოთხი დრო’’








გაორმაგების მოქმედების დემონსტრირება საგანთა მოცემულ რაოდენობისთვის
 ამავე  რაოდენობისა ჯგუფის დამატებით .გაორმაგება რიცხვების 1-დან 10-მდე ,გაორმაგების დაკავშირება რიცხვების სახელებთან.
II.3.



გაორმაგება -განახევრების ურთიერთკავშირის გააზრება.მოდელის გამოყენებითის ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირება. განახევრების პროცედურის  აღწერა -შემოწმება.რიცხვების განახევრებისას უკუთვლის გამოყენება
; განახევრება -გაორმაგების ურთიერთშებრუნებულობის დემონსტრირება.II.3


გავლილი მასალის განმტკიცება






ბრტყელი ფიგურების აღწერა (წერტილი,
მონაკვეთი,ტეხილი,
 მრუდი  წირი)



ურთიერთშეთავსებით ფიგურათა წრფივი ზომების შედარება,ზომის არასტანდარტული ერთეულების გამოყენება.


ფიგურის შიდა  და გარე არეების განსხვავების უნარის განვითარება,
ფიგურის საზღვარზე,
შიგნით და გარეთ მდებარე წერტილების მითითება.II.8




ტოლი ფიგურების ნიმუშების ამოცნობა ,ფიგურათა ტოლობის დემონსტრირება ურთიერთშეთავსებით. II.10



გავლილი მასალის  განმტკიცება





თვლისას მთლიანი ათეულებით  ,,გადახტომის’’ გამოყენებით ,,მრგვალი’’ რიცხვების შეკრების დემონსტრირება.




მთლიანი ათეულით უკუთვლის გამოყენება ზეპირი ანგარიშისას.II.2



ბიჯით თვლით ან ათეულით ,,გადახტომის’’
გამოყენებით ერთნიშნა რიცხვის მიმატება II.2




ბიჯით თვლით ან ათეულის გავლით ერთნიშნა რიცხვის გამოკლება.რიცხვითი კიბის გამოყენება II.2
ჯამის ან სხვაობის შეფასება უახლოესი ათეულის ,ოცეულის ,ხუთეულის დასახელების გამოყენებით. II.4




1-ის ტოლი ბიჯით თვლის გამოყენებით უცნობი შესაკრების პოვნა,როცა ცნობილია მეორე შესაკრები და ჯამი.დემონსტრირება რიცხვით კიბეზე. II.5



შეკრების თვისებების გამოყენება რიცხვითი გამოსახულების მNიშვნელობის საპოვნელად. II.7




ამოცანის პირობის მიხედვით მოცემულისა და საძიებლის სწორი განსაზღვრა,შესაბამისი მოქმედების შერჩევა. II.5



გავლილი მასალის განმტკიცება





დამატებითი სავარჯიშოები


სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლები,
ფანქრები, საშლელი






სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლები,
ფანქრები, საშლელი




სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელი




სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელი











სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელი
გეომეტრიული ფიგურები



ტესტები
სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი,
ფანქრები ,საშლელი











სახელმძღვანელო , მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო  ფურცლებ,
ფანქრები ,საშლელ

ბარათები ;კვირის დღეებზე.
ტესტები
 მოსწავლის  რვეული, სამუშაო რვეული



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები
ფორმატზე მოცემული  ცხრილი.


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,.
ფორმატზე მოცემული  ნახაზები









სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები
პიქტოგრამის ცხრილი ფორმატზე.


სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები,




ტესტები



ფანქრები
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები
ფურცლებზე  მოცემული დავალებები




სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები












სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის წიგნი,. სამუშაო რვეულები, ფანქრები





სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები,.



სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები
ფულის
ბანკნოტები




ჯგუფური  სამუშაო
ტესტები
სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები







სახელმძღვანელო,
მოსწავლის  რვე–
ული,  სამუშაო  რვეულები.კუბურები









სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები







ტესტები



სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები

გეომეტრიული ფიგურები სახელმძღვანელო, ფანქარი, საშლელი

სახელმძღვანელო, მოსწავლის წიგნი,ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი


ტესტები სახელმძღვანელო,  ფორმატზე მოცემული  ნახაზები, ფანქარი, საშლელი

ტესტები



სახელმძღვანელო, ფანქარი, საშლელი, ფიგურები


მოსწავლის წიგნი, ფანქარი, საშლელი, ფიგურები
ტესტები სახელმძღვანელო,  ფანქარი,საშლელი



სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,ფანქარი,

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,ფანქარი, საშლელი,კალამი

სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,ფანქარი,



სახელმძღვანელო, მოსწავლის რვეული,ფანქარი, საშლელი,კალამი


სახელმძღვანელო, ტესტები ამოცანების ამოხსნა


ტესტები სახელმძღვანელო, ფანქარი,საშლელი,კალამი.

სახელმძღვანელო, რვეული ფანქარი, საშლელი,კალამი.




დისკუსია, პაუზებით  კითხვა








პაუზებით  კითხვა, დავეხმაროთ ერთმანეთს






დისკუსია, პაუზებით   კითხვა







დავეხმაროთ  ერთმანეთს, დისკუსია,



წერითი
სამუშაო








დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს










დავეხმაროთ ერთმანეთს,
პაუზებით  კითხვა, წერითი სამუშაო









წერითი სამუშაო
პაუზებით კითხვა,


წერითი სამუშაო.
პაუზებით კითხვა,
 წერითი სამუშაო,



დისკუსია
პაუზებით კითხვა, წერითი სამუშაო,
ჯგუფური სამუშაო



დისკუსია
წერითი სამუშაო











წერითი სამუშაო
დისკუსია,  მსჯელობა,






დავეხმაროთ ერთმანეთს,
წერითი სამუშაო




წერითი სამუშაო


პაუზებით კითხვა
მსჯელობა,










პაუზებით  კითხვა
წერითი დავალება













მსჯელობა, დისკუსია, დავეხმაროთ  ერთმანეთს.




პაუზებით კითხვა,მსჯე
ლობა
დავეხმაროთ ერთმანეთს





პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს


სახელმძღვანელო, მოსწავლის  წიგნი, სამუშაო ფურცლები
ნივთები(სათამაშოები)


სახელმძღვანელო,   წიგნი, სამუშაო ფურცლები
ფორმატზე დახაზულია ცხრილი წელიწადის ოთხი დრო’’


წერითი  სამუშაო დისკუსია, მსჯელობა




დისკუსია, მსჯელობა,
დავეხმაროთ ერთმანეთს







წერითი სამუშაო


დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს





დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს



წერითი სამუშაო




წერითი სამუშაო


დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს.


დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს
დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერთმანეთს წერითი სამუშაო

დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.
დისკუსია, მსჯელობა, დავეხმაროთ ერმანეთს.



პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს



პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს


პაუზებით კითხვა, დისკუსია, დავეხმაროთ ერთმანეთს


წერითი სამუშაო


წერითი სამუშაო დავეხმაროთ ერთმანეთს


საკ. საშ.
სამუშ.








საკ. საშ.
სამუშ.







საკ, საშ. სამუშ.







საკ,საშსამუშ.














საკ.საშსამუშ.





შემაჯ.წერა




საკ.საშსამუშ.













საკ.საშსამუშ.




შემაჯ. წერა
საკ.სა.სამუშ.





საკ.სა.სამუშ








საკ.საშსამუშ.












საკ.საშსამუშ








საკ.საშსამუშ






შემაჯ. სამუშ.


საკ,საშ
სამუშ











საკ,საშ
სამუშ.















საკ,საშ
სამუშ.






საკ.საშ
სამუშ.








საკ.საშსამუშ.





საკ.საშსამუშ.








საკ.საშ.სამუშ.












საკ,საშ
სამუშ












საკ,საშ
სამუშ















შემაჯ.წერა
საკ.სასსამუშ.




საკ.სასსამუშ.












საკ.სასსამუშ.









საკ.საშსამუშ.







შემაჯ.წერა






საკ,საშ,სამუშ.







საკ,საშ,სამუშ.





საშ.საკ.სამუშ





საშ.საკ.სამუშ



საშ.საკ.სამუშ







საშ.საკ.სამუშ








საშ.საკ.სამუშ








საკ, საშ,
სამუშ




შემაჯ.წერა



საშ,საკ
სამუშ





1.2.მერამდენეა?რომელია წინა? რომელი მომდევნო?







1.3. მარცხნივ,
მარჯვნივ,
ზემოთ,ქვემოთ.







1.4 . რიცხვები   1-დან   20-მდე














1.5.გეომეტრიული ფიგურები










1.6. შევადაროთ და შევავსოთ მიმდევრობები













1.7. ამოვხსნათ ამოცანები



მათემატიკურ  ი თამაში,,გუშინწინ’’, ,,გუშინ’’ ,,ხვალ ‘’,  ,,ზეგ’’
შემაჯამებელი
წერა  N 1




2.1.ვაგროვებთ მონაცემებს








2.2. მონაცემთა წარმოდგენა მოხერხებული ხერხით.










2.3. ვმსჯელობთ მონაცემების შესახებ







2.4. ათეული, ათეული და ერთეულები









3.1. შევადგინოთ და აღვწეროთ ცხრილი










3.2. შევაფასოთ რაოდენობა















3.3. ერთნიშნა და ორნიშნა რიცხვები





3.4. რომელი რიცხვია მეტი?რომელი რიცხვია ნაკლები?





3.5. რამდენითა მეტი ?
რამდენითაა ნაკლები?



3.6. ჩვენი ფული








დამატებითი ამოცანები
,,ვინ იქნება პირველი?’’
 თამაში ,,ვიცი ცხრილით სარგებლობა ‘’








ვაორმაგებთ რაოდენობას












ვანახევრებთ რაოდენობას















შემაჯამებელი წერა N 3






აღვწეროთ  ზოგიერთი გეომეტრიული ფიგურა



ვადარებთ ფიგურების ზომებს.




ფიგურის შიდა და გარე არეები,
საზღვარი








ტოლია ეს ფიგურები?







შემაჯამებელი წერა N 4





5.1 შევკრიბოთ ათეულები








5.2.გამოვაკლოთ ათეულები




5.3 მივუმატოთ ერთნიშნა რიცხვი





5.4.გამოვაკლოთ ერთნიშნა რიცხვი


5.6. შევაფასოთ ჯამი და სხვაობა







5.7. ვიპოვოთ უცნობი შესაკრები ვიპოვოთ უცნობი საკლები




5.8. ვიყენებთ შეკრების თვისებებს






ამოვხსნათ ამოცანები






შემაჯამებელი
წერა N5





გამეორება
















სახელი /გვარი
ქართული
მათემატიკა
ბუნება
ინგლისური
ხელოვნება
მუსიკა
1
ბედოშვილი მარიამი

5645
3356
10000
3807
8492
2
ბერიძე ელენე
8332
5651
3361
10004
3822
8487
3
ბერუაშვილი მარიამ
6470
8398
3351
5162
8461
4276
4
ბოლოთაური ნათია
8317
8387
8361
10011
8462
4279
5
გაბარაევი ლანა
8321
5638
3360
9997
8453
8473
6
დანელიანი გიორგი
6468
5649
3347
10002
3811
8489
7
დედანაშვილი დავითი






8
ვარძელაშვილი ანი
8330
8392
8360
10007
3823
8485
9
თანდუაშვილი ლუკა
8318
8388
8362
10025
8460
8490
10
იმერლიშვილი მარიამ
8315
8396
8366
10012
3800
4283
11
კახნიაშვილი დავით
8309
8400
8359
10009
3794
8481
12
კრიხელი იოსებ






13
ლილუაშვილი ლანა
8334
8386
3348
9996
8454
8472
14
მახმადოღლი საბინა
8331
5642
3336
10005
3821
8488
15
მთიულიშვილი მარიამ
8312
8395
8369
10006
3796
4284
16
ჟამერაშვილი ნინი
8313
8394
8368
10010
3797

17
საბაშვილი ლუკა
6447
8401
3353
10015
3824
8491
18
ფილიშვილი თორნიკე
8333
8403
8372
10017
8457
8475
19
ქაფიანიძე მარიამი
8324
8390
8390
10008
3819
8484
20
ქენქაძე გიორგი
8316
8397
8365

3795
4277
21
ყაზახაშვილი რომანოზ
8306
8405
8375
10018
8459
8477
22
შაუმიანი თიკა
8307
8404
8374
10019
8458
8480
23
ჩარაშვილი მარია
8308
8407

10021
8451
8479
24
ჩარაშვილი ნინო
8311
8406
8376
10020
8450

25
ჩიტიშვილი ლიკა
8323
8391
8370
10014

8483
26
ჩხიტუნიძე ანა
8319
8389
8363
10024
3799
8493
27
წკრიალაშვილი დავით
8322
8402
8373
10016
8456
8476
28
ჭეჭელაშვილი მარიამ
8314
8393
8367
10001
8449
8482
29
ხაჩიძე ნოდარ
8320
5647
3352
9998
8452
8474
30
ხუციშვილი ზუკა
6448
8385
8364
10023
8455
8471
31
ჯოჯიშვილი ივანე
6449
5637
3357
10003
3815
8488
















Комментариев нет:

Отправить комментарий